Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera. 

Entri kalini simple je Kak El tulis sebagai panduan atau CARA RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE untuk anda yang dah pernah jadi ahli Shaklee yang lama atau baru. Atau mungkin dulu-dulu pernah join Shaklee kemudian lamaaaa dah tak makan Shaklee tiba-tiba berjodoh kembali dengan Shaklee. 


Ya, Keahlian Shaklee perlu Renew Yearly - setahun sekali. Tapi jangan risau, mudah sangat. Tarikh expire keahlian adalah sama dengan Hari Lahir anda - mestilah ingat kan tarikh lahir diri sendiri! 

Anda boleh mula renew 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Katakan Birthday Kak El pada 8hb Mei 198*, jadi Kak El boleh mula Renew Ahli Shaklee bermula pada bulan Februari. 



Berikut adalah 3 cara macamana nak Renew Keahlian atau Membership Shaklee : 

1. Walk-in mana-mana Branch Shaklee berdaftar, renew dikaunter. Dengan belian hanya satu produk anda dah boleh Renew Membership Shaklee secara PERCUMA.

atau

2. Login Website Shaklee , masukkan ID dan Password. Buat belian seperti biasa, sebelum pembayaran, jangan lupa klik Shaklee Annual Subscription. Pembelian satu produk pun layak untuk dapat FREE RENEWAL



atau

3. Jika ID anda dah tak ada dalam sistem, ada dah lama expired tapi anda nak JOIN SHAKLEE Semula dan bersama Team Kak El, boleh Klik Sini dan isi maklumat yang diperlukan. 

Boleh Whatsapp Kak El jika perlukan bantuan, konsultasi atau apa-apa pertanyaan. 


Mudah sangat kan?


Kak El alu-alukan anda yang nak join dibawah organisasi Kak El iaitu #TeamJutawan, tidak kira sama ada nak jadi consumer atau nak buat Bisnes. 

InsyaAllah jika nak buat Bisnes, kami sediakan training secara online mahupun offline, bermula dari zero sampai anda berjaya. 


Nak lebih panduan Cara Renew Membership Shaklee, jemput baca! 


Salam sayang dari Kak El

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleebangi
#NextlevelBlogging
#SetRahmahShaklee2023
#TipsKurusDenganCepat

Laila Mukhtar SID 570916
No tel: 0124299533


Your trusted Shaklee Health Advisor
Shaklee Master Coordinator

--------------------

Follow saya juga melalui akaun  social media:


Youtube :  https://www.youtube.com/@LailaMukhtar69

IG : https://instagram.com/lailamukhtar69

Fb: https://www.facebook.com/lailamukhtar69

Facebook Page : https://www.facebook.com/Elaila.net

Tiktok : https://www.tiktok.com/@lailamukhtar69

 

PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.