Assalamualaikum & Salam Sejahtera. 

Entri kalini Kak El nak share tentang cara bagaimana nak dapat makan Vitamin Shaklee secara PERCUMA. Rahsia ni ramai tak tahu! 

Ya, kita semua boleh makan vitamin FREE dengan Cash Rebate Shaklee setiap bulan! 


Mana yang lagi best, shopping barang biasa keluar duit je atau shopping-shopping dapat balik duit? 
Mestilah Shoping-shopping dapat duit balik kan? 

Shaklee menang award Trusted Brand 2021/2022


Macam tu juga dengan Shaklee - Beli Vitamin, ajak kawan-kawan beli Vitamin, jika cukup point layak dapat Bonus Shaklee seperti dibawah : 

Bonus Shaklee dikira secara bulanan

Ya, ada orang memang buat Shaklee sebab nak income. Ada orang duit gaji dah cukup, cuma nak makan Vitamin Shaklee FREE. Kak El ada leader yang macam ni, beliau seorang Manager di Syarikat terkemuka di ibu negara gaji dah besar. Tapi beliau berkongsi tentang Shaklee sebab nak makan Vitamin Shaklee Percuma, bukan untuk diri sendiri aje, tapi untuk family, mak ayah! Beliau dapat sponsor Vitamin Shaklee Premium macam Vivix dan Resv pula tu untuk parents tanpa perlu kacau duit gaji hakiki! Wah, bahagia sungguh! 


Alhamdulillah tahun ni Kak El dah 17 tahun bersama Shaklee, bermula jadi ahli Shaklee sebab nak dapat diskaun 25% je Harga ahli. Dapat beli Vitamin murah dari biasa untuk diri sendiri, mak ayah tiba-tiba bulan seterusnya dapat Cash Rebate (Bonus Shaklee). 

Awalnya Kak El cuma dapat RM31 je Cash Rebate, terus tanya pada upline masa tu, lepas tu terus dia terangkan. 


Contoh belian sekitar RM510 dah layak bonus 5%, lebih kurang RM25.50
Atau anda dah makan Shaklee, dah rasa kebaikan Shaklee, kemudia berkongsi kebaikan dengan kawan-kawan pejabat, family anda dapat buat jualan kumpulan RM2040, bonus atau cash Rebate yang anda layak adalah RM224.20 dan seterusnya. 

Point UV Shaklee untuk Cash Rebate dikira secara bulanan iaitu dari 1hb hingga 30 atau 31hb. Bonus pula akan dibayar setiap bulan pada 14hb. seterusnya.
 
Best sangat Bonus Shaklee ni, Alhamdulillah Kak El asal consumer Shaklee, akhirnya berbisnes Shaklee sampai sekarang. InsyaAllah nak jadikan Shaklee sebagai Life Time Career. Sekarang Kak El buat Bisnes Shaklee Secara Online dari Rumah. 

Jom baca lagi tulisan anak team Kak El ni tentang Cash Rebate Shaklee.

Nak mulakan Bisnes Shaklee, hubungi Kak El untuk maklumat lanjut. 


#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Laila Mukhtar SID 570916
No tel: 0124299533


Your trusted Shaklee Health Advisor
Shaklee Master Coordinator

--------------------

Follow saya juga melalui akaun  social media:


Youtube :  https://www.youtube.com/@LailaMukhtar69

IG : https://instagram.com/lailamukhtar69

Fb: https://www.facebook.com/lailamukhtar69

Facebook Page : https://www.facebook.com/Elaila.net

Tiktok : https://www.tiktok.com/@lailamukhtar69

 

PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.